luni, 12 ianuarie 2009

Creatie


Ma uit la Maia cat de minunata e lumea pentru ea cu fiecare noua zi, cum totul in jur devine un CEVA nou si interesant cu neexplorate posibilitati pana in clipa prezenta.
Ma uit la ea cum creste si ma minunez de natura si de ceea ce Dumnezeu a creat, atatea frumuseti existente in inocenta privire a unui copil, in zambetul lui larg.
Ma uit la ea cum incearca in fiecare zi ceva nou, cum mereu si mereu invata sa faca ceva, sa spuna un nou cuvant, in felul ei, stalcit, cum asa mica cum e ea are totusi suficienta ambitie sa reuseasca in micile ei incercari de a rupe o bucatica de hartie sau de a desface hartia si apoi coaja moale de ceara a unui Babybel, branzica pentru copii.
Ma minunez cata hotarare poate sa fie uneori in ceea ce-si doreste sa faca.
Ma minunez cat de fascinata e de cuvinte si de desene, "chiu, chiu", spune ea si-mi ia pixul din mana sau carioca si face semne circulare si in zig zag pe hartie.
Am senzatia uneori ca nu am cunoscut cu adevarat pana acum ce inseamna un copil si ce reprezinta el in lumea asta mare, parca de-abia acum , cu Maia, am vazut prin ochii ei ceea ce nu vazusem sau crezusem ca vad. Si vorba ceea, mi-au trecut multi copii prin mana, dar a avea propriul tau copil este cu totul diferit, inveti sa iubesti cu el si prin el, inveti sa te cunosti cu el si prin el, sa vezi lumea cu el si prin el.

Daca cineva m-ar intreba care este cel mai frumos lucru creat de mine vreodata, as spune fara sa ezit ca acela este chiar fetita mea, asa cum este ea acum , si sper sa pot sa spun acelasi lucru si peste zece ani, peste douazeci de ani Si sper sa am puterea sa o fac OM, sa o fac sa fie fericita in propria ei piele, unica Maia-G. S.!

Niciun comentariu: