joi, 8 ianuarie 2009

Brugge, in Belgia

Miercuri, de Sfantul Ioan, am plecat in Brugge, in Belgia. Eram cam varza din cauza racelii si chiar am fost intrebata de sotiorul meu si de prietenul care ne ducea cu masina daca nu cumva doresc sa ne intoarcem acasa si am zis un Nu hotarat pentru ca nu m-as fi putut odihnii cu copilul patruland pe langa mine. Macar, daca plecam de acasa, aveam sansa sa casc si eu ochii la ceva. Si in final nu mi-a parut rau ca am facut-o. A fost o experienta f frumoasa, am vazut un oras, pardon, doar mica parte dintr-un oras minunat, decretat centru UNESCO, foarte bine conservat si cu niste minunatii arhitecturale din secolele XIII-XIV. Dovada: pozele de mai jos pentru delectat ochii curiosilor.



















































































































































































































































































































































































































































































































































2 comentarii:

MariusInside spunea...

pai poti sa vezi si filmul acum, nu? :P
http://www.imdb.com/title/tt0780536/

astharte spunea...

L-am vazut in seara zilei in care vazusem orasul cu pricina si faceam uitandu-ne la film comentarii de genul :"pe-aici am fost, asta n-am vazut-o, vai, cum se vede de acolo, noaptea ,etc., etc." :-P