duminică, 18 ianuarie 2009

Am avut un prieten candva si nu mai stiu nimic de el...
Am avut un prieten care a fost langa mine exact atunci cand aveam nevoie de un suflet care sa ma inteleaga si sa ma accepte cu minusurile si plusurile mele, cu slabiciunile pe care doream sa nu le dezvalui tuturor dar pe care am avut curajul sa i le arat lui.
Am avut un prieten care mi-a fost alaturi si care s-a imbolnavit...radeam mult amandoi, vorbeam mult, ne si vazusem doar in poze si un pic pe internet pentru ca eram doar prieteni la distanta mare, fizic, dar aproape in suflete.
Am avut un prieten cu un suflet chinui de intrebarile vietii, supus greselii si iubirii si mai ales suferintei.
Aidoma pictorului Stefan Luchian, ajunsese sa picteze icoanele lui dragi cu pensula legata de mana pentru ca degetele lui erau mult prea bolnave ca sa-l mai asculte.
Am avut un prieten care nu-si dorea decat sa fie fericit, sa aiba o familie si sa-i ofere ceva fetitei lui.
Am avut un prieten , un suflet-pereche, acele suflete care raman doar pentru putin timp alaturi de noi pe drumul vietii.
Am avut un prieten candva si nu mai stiu nimic de el de atata timp si-mi este atat de dor!

Niciun comentariu: