duminică, 1 februarie 2009

Intrebare

Intrebare: oare ce sa fac noaptea, pe la 2 sau 3, cand imi trec tot feluri de trenuri prin cap iar neuronii mei se imperecheaza si-mi dau idei, nu doar dureri de cap, iar eu stau in dubiu daca sa ma scol frumos de sub plapumioara si sa merg tiptil in living sa scriu noi aberatii pe blog sau sa-mi continui somnul? Nu de alta, dar daca m-as apuca de tastat, cine stie la ce ora m-as intoarce in patul conjugal iar a doua zi va trebui sa merg pe platourile de filmare pentru un nou episod din filmul vietii mele in care eu sunt eroina principala:"Mama Maiei"!!!!
Deh, dileme si dileme, unele mai simple ,altele mai complicate, poate pentru ca le facem noi sa para astfel.
Intr-o zi in care aproape pas cu pas sunt "supravegheata" indeaproape de copilita mea de aproape doi anisosri, imi este extrem de greu sa gasesc timp pentru preocupari personale asa ca incerc sa le aloc timp dupa ce pun mandruta sa doarma iar eu pot sa respir din aerul culturii si sa ma dau intelectuala, macar pentru cateva clipe, in masura in care ma mai ajuta capul meu de blonda la orele inaintate din noapte.
Apropo, imi aimntesc ca acum vreo saptamana, tot la o ora de-asta micuta, cand era liniste si pace in casa, am incercat de curiozitate sa fac un test de limba engleza pe net , numai ca literele se cam jucau de-a v-ati ascunsele cu mine...nici macar ochii nu mai vroiau sa ma asculte, ce sa mai vorbesc de bietul neuron singuratic!
In rest, intrebari existaentiale ,pe unde sa se mai strecoare?Poate cand spal vasele precum Agatha Christie?!? :D

Niciun comentariu: