miercuri, 15 iulie 2009

Despre puterea gandului si gandirea pozitiva

Azi am avut o discutie lunga cu un prieten despre puterea gandului. Dezbateri pro si contra, se poate sau nu sa faci ceva doar mental, ajunge doar sa gandesti pozitiv ca sa se realizeze ceva sau e nevoie de mai mult?
Discutia a durat mult, el e un tip realist , crede ceea ce vede, eu sunt poate usor utopica, idealista, cred ca omul nu-si cunoaste adevaratul potential si ca nu si-l valorifica pentru ca nu stie cu adevarat ce detine, ce zace in el. De unde, trag concluzia, daca ne-am educa proprii copii adecvata, daca am sta de vorba cu oamenii, chiar si cu cei care nu cred, poate ca vor realiza pana la urma ca exista si altceva dincolo de viata de zi cu zi, cu atat de multe mizerii si greutati, mare parte facute pentru ca ne lasam/complacem intr-o stare de amorteala sufleteasca si mentala.
Omul e mai mult decat un trup, e ceva special in fiecare, o urma cat de mica de divin, de magie, ca sa zic asa. Suntem parti ale unui TOT pe care nu-l constientizam pentru ca , traind intr-o lume care pare atat de nefireasca, de nevie, de robotizata, nu mai accesam latura de sensibilitatea din noi si uitam cine suntem cu adevarat.
Mintea, ca parte din noi, are atat de multa putere nedezvaluita incat ar putea muta si muntii, daca ar stii cum, asa cred eu si asa simt. Daca unii oameni sunt capabili de fenomene paranormale, nu cred ca ei sunt mai altfel decat mine sau de cat tine, ci pur si simplu, au o deschidere mai mare a mintii si spiritului.
Acum, vorbind despre gandirea pozitiva, are mintea umana atata putere incat, doar gandind ca totul e bine, frumos, ca e pace si fericire, sa materializeze gandul? Cineva spunea, nu mai stiu cine, ca un gand format in mintea cuiva devine forma de energie care isi lasa amprenta undeva, in Univers. Poate ca mai multe ganduri pozitive, ca intr-o rugaciune, dar facuta cu inima, cu sufletul, ar putea sa creeze atat de multa energie incat sa combata ceea ce e urat si de negandit acum in lume. Suna utopic? Poate, dar nimic nu ma poate opri sa cred asta, nici chiar faptul ca cica nu s-au vazut efectele in plan fizic. Eu zic ca ele exista, sunt poate acele minuni dumnezeiesti, cum le numim noi, numai ca nu prea credem in ele. Ne-am obisnuit atat de mult cu viata asta incat ne este greu sa credem in altceva, in fairy tales. Ei bine, EU VREAU SA CRED IN ELE, IN FAIRY TALES! Si ma rog sa am aceasta putere si dorinta de a crede in lucruri bune, pozitive, toata viata mea de aici inainte! Si sa materializez energia gandurilor mele bune, pentru cei dragi si nu numai!

3 comentarii:

criss spunea...

De fapt, omul este un suflet care a imprumutat un trup.

Este foarte important sa gandim pozitiv, pentru a emana energii pozitive in jurul nostru.
Foarte multi oameni prefera sa nu creada in nimic, ca sa nu-i influenteze sau, din frica de necunoscut.
Atunci cand crezi, ti se deschid noi orizonturi, evoluezi diferit.

Pana la urma, totul se rezuma la o evolutie continua a spriritului.
Un week-end cat mai placut.
Pupici.

astharte spunea...

Da Criss, ai dreptate, insa e inca destul de greu pentru multi oameni sa accepte faptul ca nu sunt doar trup,doar dorinte efemere,si ca desi ne nastem si murim singuri, chiar si atunci cand cei dragi sunt la capataiul nostru, noi suntem de fapt ca niste celule dintr-un mare tot,al Universului, si ca exista o legatura nevazut intre noi toti. De aceea ar trebui sa emanam ganduri bune, pentru ca raspandindu-le catre altul le raspandim implicit si catre noi insine.
Week end placut si tie si numai bine! Si sa gandim pozitiv!:)

Mikka spunea...

"EU VREAU SA CRED IN ELE, IN FAIRY TALES! Si ma rog sa am aceasta putere si dorinta de a crede in lucruri bune, pozitive, toata viata mea de aici inainte! Si sa materializez energia gandurilor mele bune, pentru cei dragi si nu numai!"

Da, asta e arta visatului curajos. Cu asta se ocupa de mii de ani oameni din toata lumea, in diverse locuri, dedicandu-si viata transpunerii in realitate a acelei lumi care va sa vie, cum o numeste Alberto Villoldo in "Courageous Dreaming."

Unul din visatori, alaturi de tine, sunt si eu, si suntem multi, foarte multi! Poti tine in minte, apoi in pumn! Pana-n panzele albe si si mai departe, crezand!

Credendo vides, nu-i asa?

Multe vise implinite, draga mea!

Imi place mult ce frumos desfasori frumusetea pe blogul tau, am sa sa-ti mai bazai florile prin gradina... :))