marți, 17 martie 2009

Dansul

Iubesc dansul, din totdeauna l-am iubit, mi-am dorit sa ma fac balerina cand eram mica si nu cred ca o doream pentru ca asa visau multe fetite de varsta mea , ci pentru probabil ca simteam chemarea lui inca de atunci. Ca nu a fost sa fie sa fac ceva legat de aceasta arta, asta e, eu tot o iubesc!
Pentru mine dansul cred ca e forma cea mai sublima de arta, alaturi de muzica ,ma transforma si-mi povesteste multe, ma face sa devin una cu Totul, sa ma traiesc pe mine la maxim.
Tin minte ca in anul in care mergeam la cursul de dans sportiv, desi imi era greu dupa munca sa ma misc, ma simteam alt om, eram fericita, implinita , si trageam de mine sa fiu in forma, sa pot invata mai mult. Chiar si cand eram insarcinata, desi nu aveam voie sa fac efort, aveam o pofta nebuna sa dansez, imi era f greu sa stau pe scaun cand auzeam o muzica care-mi mergea direct la suflet. Iar acum micuta mea, care simtisese probabil in burtica dragostea mea pentru dans, ma innebuneste zi de zi cu muzica si cu dansul.
Traiasca dansul!!!

Niciun comentariu: