luni, 9 martie 2009

astrologie si maya

Am descoperit un lucru care mie personal mi s-a parut interesant.
Astrologic vorbind, tema mea natala are o puternica influenta plutoniana, avandu-l pe Pluto chiar pe Ascendent.
In mitologie Pluto este asociat cu Hades care nu este altul decat zeul Lumii de dincolo, din adancuri, al celor ascunse , al intunericului, al mortii.
Uitandu-ma pe un calendar maya, pentru ziua in care m-am nascut exista combinatia numarului sacru 10 cu semnul zilei maya Ix, Jaguarul sau Moartea. Numarul sacru 10, Lahun, este guvernat de Tezcatlipoca, zeul aztec al....intunericului!!! Interesant ca o alta "mitologie" spune acelasi lucru despre aceeasi persoana.
Legat de semnul zilei maya, daca ar fi sa ma iau dupa semnificatia Moartea, si aici as putea sa gasesc o analogie cu Pluto/ Hades din astrologie. Iarasi o confirmare pe alta cale a aceluias lucru.
Hmmmm....
Ar trebui sa extind studiul si asupra altor persoane pe care le cunosc... :-)

http://www.maya-portal.net/tzolk.html

Un comentariu:

canard spunea...

He he he
prinzand din zbor aluzia, si stiind ca esti o buna interpreta a astrogramei, ma gandeam ca "daca vrei si ai posibilitate" poti sa mi faci si mie un chart sau cum se cheama asta de pe calendarul maya. iti trimit datele mele pe mail/
thx a bunch