duminică, 15 martie 2009

ce-mi place si ce nu-mi place :)

Ma alatur prietenei mele, stie ea care:) , care intr-un post de pe blogul ei incepuse sa scrie ce-i place si ce nu-i place, si o sa scriu si eu cateva:

Ce-mi place:
- sa privesc cerul din noul meu oras, e fascinant si teribil de schimbator, cand senin, cand innorat, cand cu nori ca de vata care plutesc in forme de tot felul;
- natura , cat mai salbatica daca se poate;
- fetita mea cand face mici descoperiri sau cand se joaca intr-un mod nou si creativ;
- sa rad si sa citesc;
- cum suna violoncelul, in muzica clasica sau de jazz.

Ce nu-mi place:
- oamenii egoisti si badarani carora nu le pasa decat de fundul lor si care nu au respect fata de viata in toate formele ei;
- cand e prea frig, am probleme cu reglarea temperaturii proprii;
- cand ma enervez atunci cand sunt prea obosita pentru ca imi pare rau dupa aceea si realizez ca as fi putut sa incerc sa ma controlez mai mult.

Niciun comentariu: