duminică, 31 ianuarie 2010

Tie, de la mine

Saruta-ma pe tampla stanga
Si-alinta dreapta cu o mangaiere
S-apoi tristetea o alunga
Si-odat’cu ea si-a mea durere

De-a nu te-avea alaturi, langa mine,
Mereu ca azi, de-a pururi pe vecie,
Caci sa te tin alaturi, eu te-as tine
Scaldat in dragostea-mi, cu stangacie.

O, drag imi esti si eu ti-s draga
Si doi suntem si una-n toate cele
Si dorurile noastre ni se leaga
Ca firele din vechi dantele.

Dar las’pe pieptu-mi capul tau
Si scalda-mi trupul in privirea-ti bruna
Si greul tau sa fie si al meu
Iar binele sa se adune in cununa.

Sa te iubesc mereu si in nestire,
Sa-ti sorb iubire de pe buze,
Si constienti sa fim c-asa e-n fire
Ca omul rau de dragoste sa se amuze.

Dar noua nici sa nu ne pese
Caci unul pentru altul suntem ajutor
Si-mbratisari si vorbe-alese
Mai tare sa sporeasca-al nostru-amor.

Si daca azi nu este ca si ieri
Iar maine fi-va altfel decat azi
Tu peste ani si ierni si veri
Tot in iubire-o sa ma scalzi

Chiar si atunci cand va parea ca n-o mai sta
Iubirea ta, tot fi-va sa se dea ea toata
Si tu vei fi al meu si eu voi fi a ta
Umar la umar, toarta langa toarta
Ca doua cesti si farfuriute pe-o tejghea.

Niciun comentariu: