luni, 24 noiembrie 2008

Duminica in oras

Duminica,pe la ora 12 si un pic , am iesit in oras, la plimbare.Cum era week end, am zis sa ni-l petrecem impreuna, pe-afara, sa exploram imprejurimile.
Am plecat cu "caleasca" cea noua a Maiei careia ii cumparasem si un fel de husa care seamana cu un sac de dormit in miniatura.Initial o lasasem lejer, fara nimic peste ea, sa aiba mai multa mobilitate,dar cand am vazut ca din cauza vantului care se cam intetise, bietul copil nu spunea nimic si statea ca si paralizat, am hotarat s-o "ambalam" ca pe o mica mumie....dupa care, la caldurica, a adormit.
Am bantuit un pic de nebuni spre nordul orasului, nestiind exact incotro mergeam...doar sa mergem,asta conta...Eram printre putinii nebuni care se incumetasera sa iasa pe o asa vreme.













Strazi pe care am umblat duminica.

La un moment dat,cand am vazut ca vantul se inteteste,am zis sa ne intoarcem.
Incepuse sa fulguiasca usor dar vantul manca efectiv din tine,cu gluga pe cap si tot simteam cum ma dor urechile de la frig iar oamenii locului umblau,mai toti, cu capetele descoperite...brrr....de-as fi si eu calita ca ei!
Ne-am indreptat spre Grote Markt unde vroiam sa luam masa de pranz in vreun mic restaurant. Am intrat undeva, la parterul unui hotel, un local cu aer de vechi incaperi, cu lucruri peste care trecusera ceva zeci de ani de nu chiar vreo suta,cel,putin.

In restaurant.














Am mancat o supa si inca ceva iar la plecare o chelnerita a venit si ne-a intrebat daca poate sa ne dea ceva,un pachetel cu dulciuri pt cea mica. I-am multumit iar Maia zambea cu gura pana la urechi. :)
Cand am iesit din restaurant,ningea de rupea.WOW, mi-am zis,parca aici nu se depunea zapada!! Nu era mult alb pe strazi dar suficient pt 2 copii cat sa faca un mare bulgare,cat trupul unui om de zapada.Incepuse sa arate ca o iarna de pe la noi si am inceput sa simt altfel cum se apropie sarbatorile de iarna!!! Parca eram mai aproape de casa..., de cei dragi din tara....:)




Niciun comentariu: