joi, 20 noiembrie 2008

De-ale casei

Mama,mama!!! Mutare=treaba multa!!!

De cand am sosit ,am tot mereu cate ceva de facut prin casa.Adevarul e ca daca ai mult spatiu ai si treaba pe masura! :)

Casa asta e aproape dubla fata de cea de dinainte asa ca si munca e dubla.Spala,sterge praful,aspira, scoate lucrurile din cutii, gaseste-le un loc adecvat, adevarata munca de Sisif!Ma consolez cu ideea ca intr-o zi vor fi toate la locul lor iar restul va ramane doar munca de rutina.

Si-apoi, poate voi avea si eu cateva clipe pt mine in care sa savurez o carte,cu fata jucandu-se la picioarele mele.Dar pana atunci.....imi vine sa plang!!!Cand se termina treaba asta???

Aproape am terminat de aranjat dormitorul Maiei, mansardat, cu o fereastra micuta cu o perdeluta vesela, cu Winnie the Pooh , cu priveliste spre turla bisericii din Grote Markt, cu suficient spatiu de joaca si chiar de alergat pe-acolo. Mai avem de luat o mochetuta sa acopere o parte din podeaua din parchet.

In dormitorul nostru, al meu si-al lui Ionut, mai e de lucru. Avem o fereastra mare spre strada si o usa care da spre terasa de la etaj unde vrem sa punem scaune din rachita si flori si poate si o nisiparnita pt Maia.

Apoi, dupa ce ne vom muta in dormitoarele de sus, il vom face pe cel de jos birou de lucru pentru Ionut si unde sa poata si el fuma in zilele friguroase cand nu va putea sa iasa pe terasa. Ce sa fac daca omul are hobby-uri de-astea, mirositoare?!

In bucatarie avem un frigider destul de micut, suficient de mare totusi daca ai nevoie de mancare pt 2-3 zile. Din pacate, ni s-a stricat o bucata de carne tinuta acolo ,asa ca ne gandisem sa luam un congelator, eventual chiar unul de la o colega de-a lui Ionut, pe care ea nu-l folosea, si care sta intr-o alta casa de-a proprietarului nostru. Asa ca, aseara, Ionut l-a sunat pe Leo (that's the owner) si l-a intrebat daca poate sa ia acel congelator de la colega lui si sa-l aduca la noi.Proprietarul l-a intrebat daca nu vrem sa cumparam unul pt noi pt ca ne poate da unul cu discount, fiul lui lucrand intr-un magazin de electrocasnice. Ionut a zis ca nu pt ca nu avem de gand sa ne caram cu multe lucruri dupa noi daca ne vom muta. Ghiciti ce-a raspuns proprietarul ? Citez : Ok, vezi atunci ca vin la tine in 30 minute cu un congelator. De care vrei, mic sau mare?". Mic, a zis Ionut. Iar peste 30 min cine suna la usa???Zana cea buna care venise cu un congelator nou nout!!!!Am ramas perplexa iar al meu sot, dupa ce a urcat obiectul muncii, a zis zambind cu gura pana la urechi : Traiasca Olanda!!! :)

Niciun comentariu: