miercuri, 4 aprilie 2012

Frecusuri

Ce se intampla oare in ziua de azi cu cei aflati in pozitii de conducere,cu cei care au o afacere dar in care nu tin cont de faptul ca cei care muncesc pentru ei sunt oameni si nu roboti???
Ma minunez de multe ori cand vad cum persoane care au fost luate in suturi, mai mult sau mai putin, pe vremea cand erau doar simpli executanti, trec baricada si, pac!,parca li se sterge cu buretele totul din creier legat de trecutul lor de mici sclavi pe plantatie si, la un moment dat, cand prind o pozitie super, trag si ei altora suturi la greu.

Daunazi anunt la munca cum ca nu pot sa vin a doua zi pentru ca am copilul bolnav,cu febra, si ca trebuie sa-l duc la doctor. Mi se spune cu jumatate de voce "dar eu ce fac?"(ea,s efa adica, pe cine pune in locul meu), "sun-o pe cutare (eu adica sa fac asta in conditiile in care aceasta e treaba unui sef si nu a mea!) si vezi daca poate sa vina in locul tau" si "bine, bine, DAR SA NU SE MAI REPETE!" de parca vorbea tata cu mine. La asa replica raspund si eu cu "stai putin, asta suna ca si cum copilul ar trebui sa se imbolnaveasca in zilele in care sunt libera si el ar trebui sa stie asta!". Sefa se calmeaza un pic si zice ca da, stie si ea cum este , ca este si ea parinte.... Oare?!?
Unii simt nevoia acuta de a-i controla pe ceilalti, de a-i face sa cante dupa cum doresc ei si in cazul in care aceasta nu se intampla, nu esti bun, pentru ca nu asculti, ai tupeu ca-ti aperi drepturi si demnitatea...

Niciun comentariu: