luni, 23 noiembrie 2009

Impresii dupa vot

Mi-e sila. Suna dur dar...nu stiu cum sa spun altfel in 2 cuvinte ce sentimente ma incearca dupa ziua de ieri, a votului, cand am vazut ce mizerii s-au facut, cum unii oameni au cumparat sufletele altor semeni pentru un vot, cum se demonstreaza iar si iar ca ne vindem pentru nimic, pentru un kg de carne, un litru de ulei si un kg de faina...jalnic! Zau ca-mi vine sa plec, zau ca incep sa ma indoiesc cum ca am mai avea o sansa ca popor. Cum sa-mi invat copilul sa fie cinstit si drept, sa nu minta si sa-si apere opiniile cand tocmai aceste lucruri sunt negate acum, aici, intr-o tara care se da drept democrata? Unde sa-mi cresc copilul cu o minima garantie macar ca pot sa-i ofer o lume in care valoarea adevarata, aurul pur din oameni conteaza si nu cel fals?
Doamne, ai grija de noi si da-ne intelepciune pe 6 decembrie!

Niciun comentariu: