sâmbătă, 20 iunie 2009

Ce mai e nou...

N-am mai scris de o gramada de timp pe blog, n-am avut timp si nici chef, am preferat sa rumeg ultimele evenimente, sa le interiorizez si sa-mi pastrez energia pt alte lucruri.
Au tot curs vizitatori pe la noi, intr-un interval de vreo 6 saptamani au venit 4 persoane, intai N, prieten cu Ionut, apoi A si G, prietenii mei, si mama mea.
Intr-o saptamana, de pe 7 si pana pe 15 iunie,am fost plecata de 3 ori din oras, cu musafirii.
Pe 8 iunie am fost in Rottedam, am vazut gradina zoologica de-acolo, ff frumoasa, cu un acvariu imens, ca un tub prin care treceai, pesti deasupra, in stanga si in dreapta, si multe alte atractii deosebite. Apoi am fost in Euromast, un turn de aproape 200 m inaltime in care ne-am urcat ca sa vedem orasul de sus.
Pe 9 iunie a ramas in Boz, i-am dus pana in golfulet, ne-am plimbat prin oras, chiar daca a plouat.
Pe 10 iunie am fost in Amsterdam, am vizitat muzeul Van Gogh, m-am lasat furata de frumusetea picturilor printre tipetele de oboseala ale Maiei, ne-am plimbat apoi putin prin oras, ne-am luat eu si A carti de astrologie de la ABC, am trecut in fuga prin Red Light District unde era cam...liniste, si apoi fuga la gara pt ca aveam un drum de 2 ore inapoi spre casa.
Pe 11 si 12 am ramas acasa, au fost plecati doar A si G, si m-am ocupat de treburi "administrative" si m-am relaxat.
Pe 13 iunie am fost cu totii in Vlissingen, chiar acolo unde incepe Marea Nordului pe coasta olandeza. Desi nu a fost f cald, am reusit totusi sa ne parlim bine pieile, sa ne facem ca niste raci pe 2 picioare. Apa marii era buna de balaceala, A si Maia s-au bucurat f mult de ea.
Seara,pana tarziu spre ora 2 am, eu si A stateam de vorba pe teme astrologice si am mai fi vorbit mult si bine daca n-ar fi trecut timpul ca nebunul.
Mama s-a intors acasa pe 19, singura, cu avionul, din cea ma mare aventura a vietii ei, presupun....

The end. :)

Niciun comentariu: