vineri, 5 martie 2010

O zi frumoasa

Ce bine ca mai da Dumnezeu cate-o zi ca aceasta, cand simti ca dai din tine si ceilalti primesc, asimileaza, inghit cu toata fiinta lor ceea ce le oferi. O astfel de zi simt ca am avut azi cu copiii mei de la gradi, o zi in care am simtit ca ne unesc fire nevazute.
Azi am incercat, cu mic cu mare , sa-i includ in "punerea in scena" a unei povestiri pe care le-o citisem. I-am intrebat, le-am sugerat, am hotarat impreuna ce recuzita sa folosim si s-au distrat atat de bine incat au mai dorit s-o faca si a doua oara dar nu mai aveam timp.
E minunat cand vezi munca ta in ochii lor, in jocul lor, in fiinta lor, parca poti sa mai spui si tu ca nu e totul in zadar si ca merita sa faci ceea ce faci chiar si pentru 5-10 minute de frumusete cu ei.
Un gand bun pentru adevaratii educatori de suflete frumoase!

Un comentariu:

canard spunea...

ai capturat in randurile tale exact motivatia care ma tine in randurile "formatorilor de caractere" de atatia ani, si care, la un moment dat, m-a tras cu brate de fier din valurile altor profesii, ca sa-mi ofere, iar si iar, satisfactii incontestabile