sâmbătă, 24 octombrie 2009

Mici ciudatenii ale vietii sau cum vine muntele la Mahomed

In bar, Lipscani colt cu Selari, trei blonde, nu reuseau sa se inteleaga cu barmanita. I. le vede si le ajuta cu traducerea. Apoi intra in vorba:
-De unde sunteti?
-Din Olanda.
-Da? Si eu am locuit acolo cu familia un an!
-In ce oras?
- In sud, in Bergen op Zoom.
- Pe bune? Pai noi suntem de acolo!!!
- Da? Si cu ce treaba pe aici?
- Suntem profesoare si am venit la un schimb de experienta la scoala americana.
-La ce scoala din BoZ predati?
-La Montessori.
-Serios? Fetita mea a fost acolo.
-La cine?
-La juf Ninke si la juf Nicole.
-Aaa, pai le stim.
-Uite, ea e fetita mea, M., a spus I. aratandu-le poza celei mici de pe mobilul lui.
-Aaa, pai o stim, venea in playgroundul scolii cand ieseau afara sa se joace....
....si uite asa, Olanda a venit la noi daca noi am plecat de la ea....

3 comentarii:

ajnanina spunea...

ce mesaj frumos de la ingerii dorului de casa...

MariusInside spunea...

f tare faza...cum se spune..< the lord works in misterious ways >...vi s-a oferit o mica aducere aminte a vietii de acolo...sa te bucuri de ea..

astharte spunea...

Mie-mi spui? A fost super, am ramas speechless....