joi, 20 august 2009

Nu e de ajuns sa iubesti

Nu e de ajuns sa iubesti
Jacques Salomé

Love picture
Love pictures



Nu e de ajuns sa îi spun te iubesc
daca nu pot primi toata aceasta
dragoste în mine,
Nu e de ajuns sa vreau sa fiu iubit
daca relatia mea nu este în acord
cu darul iubirii primite.
Nu e de ajuns sa îmi exprim
dorintele,
trebuie de asemenea
sa accept sa nu le impun.
Nu e de ajuns ca ea sa-mi spuna
dorintele ei,
daca nu stiu sa le primesc
sau sa le amplific.
Nu e de ajuns sa o las sa creada
ca vreau o relatie de cuplu
când eu îmi doresc doar sa ne întâlnim.
Nu e de ajuns sa raspund
asteptarilor ei
daca nu stiu sa le exprim pe ale
mele.
Nu e de ajuns sa o las sa creada
ca ma poate iubi ,
daca mie mi-e teama de iubire
sau mi-e frica sa devin
dependent.
Nu e de ajuns sa ma las iubit
daca nu sunt sigur de propriile
mele sentimente.
Nu e de ajuns sa fiu pasional
daca nu disting
nevoile ei de ale mele.
Nu e de ajuns sa ma arat cu ea
daca nu o vad când suntem
împreuna.
Nu e de ajuns sa îi promit ziua de
mâine
daca nu sunt capabil sa traiesc în
prezent.
Nu e de ajuns sa îi spun: vreau sa
traiesc cu tine
daca nu sunt eliberat de
angajamentele mai vechi.
Nu e de ajuns sa îi spun: poti
conta pe mine
daca eu sunt înca dependent.
Nu e de ajuns sa îi fiu fidel
daca simt ca nu îmi sunt fidel mie
însumi.
Dar uneori e de ajuns sa-mi asum
riscul
de a spune toate acestea si mai
multe
pentru a începe sa construim împreuna
dincolo de întâlnire, o relatie
plina de viata.

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"Nu e de ajuns sa fiu pasional
daca nu disting
nevoile ei de ale mele.
Nu e de ajuns sa ma arat cu ea
daca nu o vad când suntem
împreuna.
Nu e de ajuns sa îi promit ziua de
mâine
daca nu sunt capabil sa traiesc în
prezent" - excelente gânduri...

astharte spunea...

Eiii,da,ca pentru un indragostit! :)
O zi minunata in prezenta "obiectului" iubirii tale!